#CABARAN20HARI PENGALAMAN MAIN MERCUN MASA RAYA

by - July 16, 2015


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera


#Cabaran20hari Pengalaman Main Mercun Masa Raya


Pengalaman Main Mercun Masa Raya??.. Terus terang tak pernah main mercun pun seumur hidup ni.. setakat main bunga api pernah lah..tu pun sebatang dua je.. hehehe

Walaupun tak pernah main mercun tapi pernah tengok sepupu-sepupu lelaki main.. Yang paling mengerikan dan mendukacitakan bilamana diorang memasukkan mercun katak (kalau tak silap) ke dalam mulut cicak  pastu bakar mercun tu dan berkecai segala badan cicak tu... tragis sungguh rasa masa tu..tak pasal pasal cicak tu mati katak... huhu



#cabaran20hari, cabaran main mercun masa raya, mercun katak, cicak mati katak
*sumber google


Alhamdulillah, selesai sudah entri hari ini bermakna #cabaran20hari telah sampai ke penghujung... yeayy berjaya menyempurnakan tugasan yang Pengetua berikan...
 

Maka dengan ini diistiharkan ESOK RAYA....
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN KEPADA SEMUA,

Andai Ada Sumur Di Ladang, boleh kita menumpang mandi...
Andai Ada Umur Yang Panjang, lepas raya kita jumpa lagi...
Sayang Semua Ketat-ketat..
Jangan Makan Banyak-banyak Yer... :)
Wassalam


JANGAN LUPA BACA ENTRI NI JUGA :-
 



You May Also Like

1 Luahan Hearty

Categories

giveaway (74) resepi (71) kisah aku (67) review (58) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)