#CABARAN20HARI RESEPI HIDANGAN SAHUR PALING RINGKAS

by - June 29, 2015


Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Day 3 #Cabaran20hari : RESEPSI HIDANGAN SAHUR PALING RINGKAS

Kebiasaannya bila Ramadhan menjelang tiba, para ibu akan mula sibuk memikirkan makanan apa yang akan dihidangkan untuk juadah bersahur suami dan anak-anak...

Keluarga MD pula, kami takde resepi hidangan sahur kerana kebiasaannya menu sahur kami yang wajib ada tahun ni adalah makanan yang memberikan tenaga sepanjang hari dan sangat sangat mudah disediakan..

#cabaran20hari, jus kurma ajwa
Jus kurma ajwa-cuma bancuhkan dengan air sejuk sahaja

kurma



#cabaran20hari, jelly miwa, khasiat jelly miwa
Jelly Miwa -   mengandungi serat dan bersifat antioksida yang mampu menyah toksid dalam badan

Wassalam...





You May Also Like

11 Luahan Hearty

  1. simple tapi sangat berkhasiat..khaty tetap kena cari nasi..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak khaty, kite kalau thn2 lpas pon wajib kna ade nasi..thn ni bru ok klu tak mkn nasi..hehe

      Delete
  2. jelly miwa tu kndungan nya apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kndungan dia drpd ekstrak rumpai laut yg telah dicampurkan dengan 4 perisa, strawberi, anggur, epal n laici.. :)

      Delete
  3. jely miwa tu nak dapat kat mana"?

    ReplyDelete
  4. simple je kan? Jelly miwa tu mcm best la kak mas

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg bes tambah2 minum time sejuk..menyegarkan tekak..hehehe

      Delete
  5. Salam Mas...

    Kurma memang wajib ada...
    makanan sunnah kan...

    jemput baca :
    http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/cabaran20hari-yang-ke-3-resepi-hidangan.html

    ReplyDelete
  6. makan kurma.. terbaik, sunnah dan simply.

    ReplyDelete
  7. kurma pastilah berkhasiat kan Mas, makanan sunnah .

    ReplyDelete

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (72) review (66) info (64) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)