#CABARAN20HARI MENU WAJIB BULAN PUASA

by - June 30, 2015

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

#Cabaran20hari Menu Wajib Bulan Puasa


#Cabaran20hari diteruskan dengan tajuk Menu Wajib Bulan Puasa..

Untuk entri hari ini, setelah puas memerah otak mengingatkan balik apa menu wajib yang kena ada masa bulan puasa dalam keluarga MD, akhirnya menemui jalan buntu... hohoho..Terus terang kami memang takde menu wajib pun untuk bulan puasa.. kami makan apa yang ada... menu pun bertukar tukar.. Tambah-tambah pula tahun ini berbuka di masjid, jadi kami makan apa yang disediakan saja.. hihihi..

Makanya, untuk #cabaran20hari hari ini, MD tak dapat nak penuhi... maaf atas kesulitan yang berlaku.. chewaaahh.. 


#cabaran20hari, menu wajib bulan puasa
pic sekadar hiasan
Wassalam..


You May Also Like

7 Luahan Hearty

  1. Akak pun x byk menu wajib ada...cuma satu tu je akak notice mmg perlu ada tiap kali tiba bln posa

    ReplyDelete
  2. La... Ape ni masss? Hahaha

    ReplyDelete
  3. alaa.....nape xde menu wajib? jom tengok menu wajib sy

    ReplyDelete
  4. makan apa saja..yg penting jgn membazir.

    ReplyDelete
  5. semua nampak sedpa bulan puasa ni kan :)

    ReplyDelete

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (71) review (65) info (62) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)