#CABARAN20HARI BAJET RAYA

by - July 08, 2015





Assalammualaikum & Selamat Sejahtera...




#Cabaran20hari Bajet Raya


Bermula April 2015, semuanya berubah.. mana taknya segala peruntukan untuk beli baju raya, kuih raya, kasut raya dan pemberian duit raya pada keluarga semua dah ke GST & kenaikan harga minyak & barang harian...

Konklusinya, demi membantu negara tercinta maka tiada bajet raya untuk tahun ini yer semua... harap maaf...



#cabaran20hari, bajet raya, gst
**IHSAN GOOGLE


Wassalam...


You May Also Like

6 Luahan Hearty

  1. ahahahaha..tu diaaa.. adeh..sedihnya dengan ekonomi skrg ni..kita pulak kena berjimat cermat.sodehhh

    ReplyDelete
  2. ha ha ha :)
    alahai sina penerima angpow tu :)

    ReplyDelete
  3. hahahah gst punya pasal kan... sabar je lah

    ReplyDelete
  4. Tahun ni sangat berbeza dari tahun2 sebelum ni.. lebih kepada berjimat, perasaan nak beraya pun agak kurang..

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (72) kisah aku (67) review (60) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)