#CABARAN20HARI PENGALAMAN PAHIT DI BULAN PUASA

by - July 01, 2015




Assalammualaikum & Selamat Sejahtera

#CABARAN20HARI PENGALAMAN PAHIT DI BULAN PUASA

Harini kite nak cerita pasal pengalaman pahit di bulan puasa... hurmm pahit ke??.. pahit suam suam kuku saja kot... hehehe...



Ramadhan 2011- Buat pertama kalinya berpuasa dalam keadaan demam tanpa ada sesiapa disisi... wuarghhhh... Masa ni duduk menyewa bilik dekat Pandan Indah... pagi tu demam dah tapi masih lagi gagahkan diri pergi kerja.. sampai waktu tengahari dah tak larat sangat baru pergi klinik amik mc.. sampai rumah terus tidur.. 

Nak dijadikan cerita, masa nak berbuka tak larat sungguh nak keluar beli makanan... Sedih gila rasa masa tu sebab cuma ada megi + air milo je.. Makanya berbuka makan tu je.. Dah lah tengah sakit, makan megi je..tak berkhasiat langsung.. Mulalah nak tangkap leleh teringat dekat Mak Ayah... kalau ada dorang pasti mereka melarang kite makan megi masa tak sihat ni..sob sob...


#cabaran20hari, puasa, demam
*sumber google

Wassalam

You May Also Like

3 Luahan Hearty

  1. alooo. kesian nye . nasib berjaya puasa smpai berbuka jugak. kalau lela dah berbuka ditengah jalan dh .

    ReplyDelete
  2. kalau dah tak sihat, memang tak larat la nak masak2 segala kan... huhuhuuhuu..
    pilihan yang paling mudah maggi je lah... hehehehee..

    lepas ni Mas kena beli bubur segera pulak... :)

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (71) kisah aku (67) review (58) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)