PEMBUKA TIRAI MAC 2017

by - March 04, 2017

PEMBUKA TIRAI MAC 2017

kisah aku, karangan spm 2017, lagu patah seribu shila Amzah, KTM shah alam

Assalammualaikum Dunia... Diam tak diam suku tahun pertama dah nak sampai ke penghujungnya... terasa pantas masa berlalu tahun 2017 ni... kan...


Dalam menghitung hari untuk menukar status, pelbagai perkara terjadi...Yang paling menyedihkan 1 Mac 2017, handphone ni boleh pulak terjatuh kat stesen ktm shah alam... sadis betul rase....


kisah aku, karangan spm 2017, lagu patah seribu shila Amzah, KTM shah alam
Jatuh kat bebatu tu...  (pinjam gambar google)

Macam mana boleh jatuh? .... Tangan kanan terlanggar tangan kiri yang tengah pegang handphone, maka berpusing-pusing handphone kat tangan kiri sebelum ia menyembah bumi...keceper Pak Mat tempe... Atoiiiyaiii... 

Dia jatuh dikala genap setahun usia dia....sobsobsob... Sekali tengok dia punya crack... speechless... hukhukhuk... Terus rasa nak nyanyi lagu Shila Amzah "Patah Seribu"... Hahahahaha... hover baq ang....

Even harganya tak seberapa nak dibandingkan dengan Iphone, tapi nilah handphone pertama yang dibeli dengan hasil titik peluh sendiri... so sentimental value dia lain sikit... tak sama dengan yang sebelum-sebelum ni... wuarggghhhh....

Wassalam


You May Also Like

0 Luahan Hearty

Categories

giveaway (74) resepi (74) kisah aku (68) review (62) info (58) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)