MINYAK YU YEE MERAWAT SAKIT KEPALA TEMAN SEPEJABAT

by - February 16, 2017


Assalammualaikum Dunia... Kebiasaannya minyak yu yee cap limau kami guna untuk hilangkan kembung perut dan pengganti minyak wangi kepada anak-anak kecil je... tapi officemate MD lebih suka menggunakan minyak yu yee cap limau ni untuk melegakan sakit kepala...
minyak yu yee cap limau, halal ke minyak yu yee, kebaikan dan kelebihan, kegunaan minyak yu yee
MINYAK YU YEE MERAWAT SAKIT KEPALA TEMAN SEPEJABAT

Boleh dikatakan setiap pagi MD sampai je ofis tentu dia tanya...

OM : Kak Mas... ade minyak yu yee tak?
MD : Ade... Jap ey...
OM : Kite sakit kepala r... bau M_M__ masak ni kuat...
MD : Nah (sambil hulurkan minyak yu yee cap limau ke dia)

Selang beberapa jam...

OM : Nah kak..terima kasih ey..
MD : Pakai je r...
OM : Dah ok kak... ☺☺

Alhamdulillah, Tiada apa yang lebih menggembirakan hati selain dapat membantu melegakan sakit kepala officemate MD dengan meminjamkan minyak Yu Yee Cap Limau.... Sememangnya minyak Yu Yee Cap Limau disukai ramai orang...

Anda juga meminati : 
>>> http://www.masturadin.com/2016/12/minyak-yu-yee-cap-limau-halal-atau-tidak.html

>>> http://www.masturadin.com/2016/12/minyak-yu-yee-cap-limau-tak-luput-dek-zaman.html

Wassalam

You May Also Like

5 Luahan Hearty

  1. MInyak yuyee menang sedap... ala2 bau untuk baby.... k.chal selalu simpan ni mas.

    ReplyDelete
  2. Dulu pernah viral minyak yuyi ni tak halal kan? tapi tu hanya khabar angin hehe.

    ReplyDelete
  3. tolong2... sakit pala ni. huhhu

    ReplyDelete
  4. Kekya pon suka minyak yu yee..selalu guna ..mmg best bau dia.

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (72) kisah aku (67) review (60) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)