TUNANGKU MR UBER

by - January 05, 2017

Assalammualaikum Dunia... Masih belum terlambat rasanya untuk diri ini mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2017 kepada semua sahabat alam maya.... ❤❤❤

Pembukaan untuk tahun 2017 yang tidak dijangka sejak awal... Semuanya last minit plan dan berlaku terlalu pantas...  Bila Allah berkata jadi maka jadilah ia... Alhamdulillah tanggal 01.01.2017, diri ini telah menjadi tunang Mr Uber... hehehehe... tajuk entri takmo kalah kaw...☺☺☺

Semuanya buat ringkas-ringkas je... yang hadir pun hanya saudara mara terdekat saje... dan ramai jugek saudara mara sebelah ayah yang tak tau lagi... bukan taknak bagitau tapi biarlah mase yang berbicara... giteww...hehehe... Ni je pic-pic yang dapat snap mase hari kejadian....

 Hadiah daripada sebelah perempuan

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah
Princess Loqlaq

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah
Bunga paha

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah
Kek Batik @caramelazat

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah
Gula-gula junjung

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah

Hadiah daripada sebelah Mr Uber

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah
Buah ponjot yang digubah Mr Uber & Adiknya...

tunangku mr uber, drama terbaik 2017, engangement day, hantaran mudah
Kek coklat yang dilimpahi aneka jenis coklat
Macam biasalah kan, mesti ada acara menyarung cincin... mase ni ma Mr Uber tanya nak sarung tangan kanan ke kiri?... kite hulur je r tangan kanan... nampak sopan sikit kan... perghhh masa ni dia punya cover keayuan tak hengat baq ang... gelak pun tak nampak gigi... mulut pun tak terbukak kaw...hahahhahaa...

Fuh fuh..tarik napas lepas....hahahaha

Ni jelah gambo kenangan kitorang berdua yang ade... Mr Uber mintak wajahnya yang persis Shah Rukh Khan ni dirasiakan dulu... takut-takut ramai pula peminat nak naek Uber dia nanti...hahahhaa... #tolonglahjanganperasansangat....hurmm... kalau bergambar mata tak terpejam bukan MD r namanya tu...huhuhuhu...bff siap cakap, "Mas, simpan sikit pipi tu.." sebab dikatakan pipi tu telah menolak mate sehingga tertutup bile senyum... hahahahaha...

Tunangku Mr Uber Vs Ratu Tido
In shaa Allah, majlis pernikahan akan diadakan pertengahan 2017... semoga dipermudahkan urusan kami ...Alhamdulillah, terima kasih tak terhingga juga kepada yang mendoakan kebahagiaan kami... ❤❤❤


Wassalam

You May Also Like

14 Luahan Hearty

  1. Tahniah...moga bahagia selamanya..xsabar tunggu ur big day

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat Mas dan Mr Uber

    ReplyDelete
  3. Waa comelnyer Mas..Tahniah tahniah adikku dah ajdi tunangan org daaa..Tal sabar nak.makan nasi minyak mas dan mr uber ..

    ReplyDelete
  4. Wahhh.. Tahniah Mastura. Macam kenal lak si Uber tu.. Btw dia bukan adik kandung ku . Ha haa

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, tahniah Kak Mas ku :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak mas! Semoga Allah permudahkan urusan

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah tahniah ya..... :)

    ReplyDelete
  8. tahniah tahniah kak Mas. i'm soooooo happy for you!! :D

    jangan lupa kad kwen k ehehe

    ReplyDelete
  9. tahniah Mas,jaga diri baik-baik,si darah manis :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah terima kasih semua atas ucapan dan doa.. :)

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (71) kisah aku (67) review (58) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)