KENAPA PERLU SIMPAN EMAS TAHUN 2016?

KENAPA PERLU SIMPAN EMAS TAHUN 2016?

sebab perlu simpan emas, kebaikan menyimpan emas, goldsaver, powergold.biz, kelebihan
google

Assalammualaikum Dunia...

Penyimpanan emas di tahun baru 2016 bukan lagi suatu kehendak tetapi suatu keperluan di dalam keadaan ekonomi Malaysia dan dunia yang tidak stabil, Penyimpanan emas adalah persiapan sebelum kesusahan dimana ia dibeli sebagai satu langkah mengelak kebocoran wang ringgit.


KENAPA PERLU SIMPAN EMAS TAHUN 2016?

★KENAIKAN KOS SARA HIDUP. Kehidupan rakyat di Malaysia diramal akan lebih mencabar pada 2016 kerana kenaikan kos sara hidup yang berterusan terutamanya disebabkan kenaikan harga barangan dan pengangkutan. Kenaikan kos sara hidup Malaysia akan menyebabkan kejatuhan wang ringgit Malaysia dan nilai wang ringgit akan jatuh dengan mendadak. Penyimpanan wang adalah satu kerugian pada waktu kejatuhan nilai ringgit Malaysia atau inflasi kerana wang akan mengalami susut nilai yang banyak dimana semakin banyak wang kertas diperlukan untuk membeli sesuatu barang. ★HARGA EMAS TERMURAH, MASA TERBAIK BELI EMAS. Harga emas kini termurah dan mulai naik, iaitu waktu keemasan untuk mula membeli dan menyimpan emas. Harga emas kini juga di ramalkan harga emas lantai, iaitu masa yang paling sesuai untuk mula menyimpan emas. ★EMAS PELINDUNG HARTA SEMASA INFLASI. Penyimpanan utama emas adalah sebagai perlindungan dan insuran harta semasa atau dalam keadaan ekonomi tidak menentu sesebuah negara. Ini kerana emas sentiasa bernilai, dan akan bertambah nilainya apabila kejatuhan matawang atau keruntuhan mata wang.
★PELABURAN DAN PERNIAGAAN YANG SELAMAT.
Penyimpanan emas fizikal adalah pelaburan dan perniagaan yang selamat walau dalam apa jua keadaan ekonomi. Belum pernah kita mendengar syarikat emas fizikal yang bankrup kerana permintaan emas sentiasa tinggi. PERINGATAN!! Jauhi syarikat pelaburan emas tidak sah atau skim cepat kaya. ★EMAS SENTIASA BERNILAI, MUDAH DI BAWA DAN LAKU SELURUH DUNIA. Emas dikenali serta boleh digunakan di seluruh dunia, mudah dibawa dan mudah ditukarkan kepada wang kertas seluruh dunia.


Berminat untuk menjadi GoldSaver boleh hubungi 0136078305... free coaching.. :)
#taukeemasdotcom
#satugramsebulandotcom
#1gram1bulan1keluarga
#moneytogoldgramtokilos

Sumber : Group Whatsapps TaukeEmas

Wassalam
KENAPA PERLU SIMPAN EMAS TAHUN 2016? KENAPA PERLU SIMPAN EMAS TAHUN 2016? Reviewed by MasturaDin on February 04, 2016 Rating: 5

2 comments:

  1. jom menyimpan

    Jom vote blog acik di MSMW 2016 : Cara mengundi di sini

    ReplyDelete
  2. Patutlah wall facebook banyak cerita pasal emas.. :)
    thanks Mas share pasal info ni.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.