JUALAN MURAH SUPER 11.11 SHOPEE

















KUALA LUMPUR, 1 NOV 2017 -Berikutan kejayaan Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9, Shopee iaitu platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan akan memulakan musim akhir tahun dengan melancarkan Jualan Murah Super 11.11 dari 1 hingga 11 November. Pengguna boleh bersedia menghadapi tawaran hebat berganda termasuk Jualan Murah RM11, penghantaran percuma, hadiah harian dan banyak lagi. Dengan sokongan daripada jenama ternama seperti Petronas, Digi dan Watsons serta rakan rasmi seperti Ambank, CIMB, Maybank, Public Bank dan RHB, Jualan Murah Super 11.11 Shopee dijangkakan akan menjadi acara jualan mega akhir tahun yang paling sensasi.

Bersedia untuk Jualan Murah Super 11.11 Shopee
Acara Jualan Mega Akhir Tahun Yang Paling Sensasi

Jualan murah super 11.11 shopee, jualan mega akhir tahun, shopee

“Hari Membeli-belah Dalam Talian 9.9 pada bulan lepas mencatat kejayaan besar kerana kami merekodkan peningkatan pesanan sebanyak tiga kali ganda dan trafik pengguna sebanyak lima kali ganda dalam tempoh 24 jam. Sokongan memberangsangkan daripada semua pengguna kami mendorong kami untuk melancarkan Jualan Murah Super 11.11 ini. Kali ini, kami menampilkan lebih daripada 3,000 jenama dan usahawan pilihan yang menawarkan potongan harga berganda sehingga 90% dan lebih 100,000 produk yang dibawah Jaminan Harga Terendah Shopee,” kata Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee.

Pengumuman Bajet 2018 baru-baru ini telah menggariskan e-dagang sebagai salah satu pemacu utama ke arah membangunkan digital ekonomi Malaysia, yang dijangka boleh menarik pelaburan sebanyak RM700 juta dan menawarkan 2,500 peluang pekerjaan. Sebagai platform e-dagang yang terkemuka di Malaysia dengan lebih daripada 150,000 usahawan aktif, Shopee komited untuk menyokong perusahaan kecil dan sederhana tempatan dan membantu mereka membina perniagaan e-dagang menerusi insentif komisyen sifar (0), penghantaran percuma ke seluruh Malaysia dan kempen mega seperti Jualan Murah Super 11.11 Shopee untuk meningkatkan pendapatan mereka.

“Kami teruja dapat menyertai Jualan Murah Super 11.11 Shopee tahun ini sebagai salah satu rakan niaga rasmi. Tempoh akhir tahun adalah masa kemuncak untuk orang ramai membeli-belah sebagai persiapan sempena tahun baru atau sebagai hadiah. Kami gembira Shopee menerajui trend ini secara dalam talian dan melancarkan satu kempen yang memberikan penjimatan berganda di samping memudahkan pengguna untuk memenuhi keperluan membeli-belah sempena musim perayaan ini,” kata How Lih Ren, Ketua Jabatan iTelco Digi.

Bermula 1 November, pengguna Shopee boleh menikmati potongan harga bagi pelbagai jenis produk dari kategori popular termasuk 3 pusingan ‘Shocking Sale’ setiap hari yang menampilkan koleksi 50 jenis produk kegemaran pada harga terendah. Permainan ‘Spin to Win’ juga dilancarkan semula dengan pelbagai jenis hadiah bernilai sehingga RM300,000 untuk dimenangi setiap hari. Keseronokan ini meningkat pada hari Kempen Jualan Murah Super 11.11 Shopee yang membariskan tawaran tanpa henti selama 24 jam termasuk jualan murah RM11, penghantaran percuma dengan pembelian minima RM20, potongan harga atas produk berjenama popular di Shopee Mall dan banyak lagi. Selain itu, lebih 100,000 produk yang dijamin pada harga terendah. Sekiranya mana-mana pelanggan terjumpa produk yang sama dijual pada harga yang lebih rendah di platform lain, Shopee akan memberi ganti rugi sebanyak 120% perbezaan harga tersebut.

“Jualan Murah Super 11.11 Shopee merupakan masa terbaik untuk anda mendapatkan potongan harga terhebat bagi memenuhi keperluan membeli-belah sempena musim perayaan. Kami berharap anda semua boleh menyertai acara jualan mega akhir tahun yang paling sensasi,” tambah Ho.

Untuk maklumat lanjut, layari www.shopee.com.my/1111.
Muat turun aplikasi Shopee secara percuma menerusi App Store atau Google Play.

#ShopeeMYSuperSale

Wassalam


JUALAN MURAH SUPER 11.11 SHOPEE JUALAN MURAH SUPER 11.11 SHOPEE Reviewed by MasturaDin on November 08, 2017 Rating: 5

7 comments:

  1. Memang murah2 barang kat shopee harini
    KItorang pun terjebak sama.. :D

    ReplyDelete
  2. Ramai orang shopping time 11.11 ni kan!

    ReplyDelete
  3. Tunggu 12.12 pula.. Mesti ada sale lagi..

    ReplyDelete
  4. yeay, sales lagi... nanti nak terjah shopee pulak untuk beli barang idaman.

    ReplyDelete
  5. Hari-hari macam ni saya akan cuba elak daripada menyinggah ke tempat gini. hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.