[BIOBAX COOL THERAPHY] PENAWAR BAGI MENGURANGKAN SAKIT PINGGANG KHAS UNTUK WANITA HAMIL

by - June 27, 2016

[BIOBAX COOL THERAPHY] PENAWAR BAGI MENGURANGKAN SAKIT PINGGANG DAN SAKIT BELAKANG KHAS UNTUK WANITA HAMIL

penawar sakit pinggang dan sakit belakang, cara mudah merawat sakit pinggang bagi wanita hamil, mengandung dan berpantang,biobax cool theraphy

Assalammualaikum Dunia... Berita gembira untuk wanita hamil atau yang sedang berpantang!!! Biobax Cool Theraphy sangat sesuai dijadikan sebagai penawar bagi mengurangkan sakit pinggang dan sakit belakang khas bagi ibu mengandung dan baru lepas melahirkan anak.... Korang hanya perlu spray dan sapukan dibahagian yang sakit...

Petua sakit pinggang semasa mengandung, penawar sakit pinggang dan sakit belakang, cara mudah merawat sakit pinggang bagi wanita hamil, mengandung dan berpantang,biobax cool theraphy
Hah tengok ni..Blogger Irine Nadia pun merupakan pengguna Biobax Cool Theraphy ni tau... 

Kandungan bahan yang digunakan untuk membuat Biobax adalah dari bahan organik dan tidak mengandungi bahan kimia merbahaya. 100% daripada bahan organik dimana kandungan utama Biobax ialah Eucalyptus Oil (minyak kayu putih), Habbatus Sauda dan Olive oil (minyak zaitun)

Malah jika ada antara korang yang masih ragu-ragu, Biobax Cool Theraphy telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151103971K). So, korang tak perlu lagi risau tau. In sha Allah ia selamat digunakan tanpa was-was.

Pasti ada antara korang yang tertanya-tanyakan. Dah tu orang tak mengandung atau tak berpantang tak boleh guna Biobax ke? Hah, sebenarnya Biobax ni sesuai juga untuk semua lapisan masyarakat yang mengalami sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti :-
- Sakit Belakang - Ketegangan - Terseliuh - Lenguh-lenguh - Selsema/resdung
Harga 1 botol Biobax adalah RM85 dan untuk pengetahuan korang sekarang ni ada PROMOSI, so korang boleh dapatkan dengan hanya RM80 sebotol termasuk postages. Mungkin bila melihat harganya, terdetik dihati korang "Mak Aih Mahalnya!!!". Tapi tahukah korang yang sebotol Biobax ni boleh digunakan sehingga 500 kali semburan malah ia boleh tahan sehingga 3 bulan. Sangat berbaloikan. Jadi apa tunggu lagi, jika korang berminat boleh whatsapp/telegram kod "biobax" kepada MD (agen sah Biobax) - 0136078305.


Wassalam

You May Also Like

3 Luahan Hearty

  1. sapa sengal2 sendi tu elok ni..

    ReplyDelete
  2. Hadiahkan utk isteri tersayang.. Sakit pinggang cepat lega. Terbaik.

    ReplyDelete

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (71) review (65) info (62) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)