KIRIMAN ISTIMEWA DARI JARI MANIS

by - March 29, 2016

KIRIMAN ISTIMEWA DARI JARI MANIS

special gift from jari manis, blogger jari manis, traveler blogger, suka melancong, fridge magnet

Assalammualaikum Dunia...

POSTO!!! POSTO!!! Semalam petang tetibe je ofismate huluq sampul surat ni dekat MD... terkejut jugalah... Siapakah gerangan pemberi sampul surat ni?


Dengan perasaan yang agak teruja MD belek-belek sampul... wow, seronoknye ole-ole dari sis JM dah sampailah... hah, tak sempat tunggu balik rumah MD bukak dah sampul tu... ade sticker muke sis JM.. MD tak buang tau.. MD tampal dekat mini troli tu..letak sebelah PC..so bile pandang troli nampak muke sis JM... hehehehe.. 

Bukak sampul, dalam sampul ade fridge magnet tertulis "Special for Kisah Hearty, From Jari Manis"... subhanallah, sweet sangat hokay... terharu rasenye.. seriusly tersebak seketika mase tu.. ingat jugek sis JM dekat kite.... <3 <3 ... 

TADA......

special gift from jari manis, blogger jari manis, traveler blogger, suka melancong, fridge magnet


Anyway, terima kasih daun keladi... lain kali harap dapat lagi... hihihi... chewahh orang bagi betis nak paha pulakkan kite ni...hikhikhik... Thanks a lot Sis JM.. Moga terus sukses dalam berblogging and happy travelling... :)

Wassalam

You May Also Like

1 Luahan Hearty

  1. Tahniah..seronok kalau dapat hadiah ni kan?

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (74) kisah aku (69) review (62) info (59) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)