[VIDEO] MARI BERSELAWAT BERSAMA SI CILIK UWAIS ZULQARNAIN

by - February 18, 2016

[VIDEO] MARI BERSELAWAT BERSAMA SI CILIK UWAIS ZULQARNAIN

mari berselawat, uwais zulqarnain, si cilik, nephew, anak buah

Assalammualaikum Dunia...

Sebenarnya video ni dah lame, baru jumpe balik then terus upload dekat YouTube..kalau hilang dalam telefon sekurang-kurangnya masih ada simpanan ditempat lain sebagai kenang kenangan.. hehehe... 


Masa video ni dirakam umur Uwais baru dalam setahun lebih dan disebabkan minat dia yang mendalam terhadap kompang so Tok Ayah belikan satu kat dia..hihihi.. kemain seronok dan semangat lagi dia menepuk kompang sambil berselawat.. geram je Mok De tengok tau... hehehe...


Wassalam

You May Also Like

5 Luahan Hearty

  1. Alololo...excited dia ya....

    ReplyDelete
  2. haha.. comel uwais. tak padan dengan kecit

    ReplyDelete
  3. Allah... Allah aje yg auntie dengar sayang
    Siap dgn kompang lagi tu:)

    ReplyDelete
  4. Alahai Uwais. Kita yang tengok pun rasa geram ! Haha.

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (70) kisah aku (67) info (57) review (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)