RAHSIA BAGAIMANA JANA SIMPANAN EMAS 1 KG 1 KELUARGA BERSAMA POWERGOLD.BIZ

by - October 07, 2015



RAHSIA BAGAIMANA JANA SIMPANAN EMAS 1 KG  1 KELUARGA BERSAMA POWERGOLD.BIZ


rahsia jana emas, powergold.biz, 1 gram 1 bulan 1 keluarga
sumber : facebook
Assalammualaikum Dunia...

Entri kali ini kite nak share dengan korang semua cara bagaimana agar setiap orang dapat menyimpan 1kg emas dalam 1keluarga....

1. Simpan hanya RM 6.50 sahaja sehari selama 30 hari anda akan mampu jana 1 gram emas tulen gred 999.9 

2. Katakan setiap 1 keluarga 10 gram sebulan = 1 keluarga 5 ahli (ayah, emak dan 3 anak) = 2 gram setiap seorang; selepas setahun anda ada 120 gram.

3. Cukup 4 tahun anda sudah ada hampir setengah kilo emas mentah 999.9. Banyak bukan???

4. Cukup 8 tahun 1 bulan anda sudah ada 1kg emas tulen bernilai hampir RM 200k (nilai hari ini jika harga emas tidak meningkat ). WOW!

5. Hanya simpan RM 6.50 - RM 13.00 sehari banyak perubahan yang anda dapat...jangan berlengah mulakan dari sekarang...MASA ITU EMAS!!!

SIMPANLAH EMAS SEKURANG-KURANGNYA 1GRAM 1BULAN...


Untuk pertanyaan lanjut mengenai Powergold.biz boleh whatsapp saya di 013-6078305...


www.taukeemas.com/masturadin
www.satugramsebulan.com

Wassalam

You May Also Like

4 Luahan Hearty

  1. ambo telah mula menyimpan emas ,
    1 bulan, 1 gram..... ahli powergold hereeee~
    alhamdulillah...memang seronok lah~ semoga terus bermanafaat :)

    awk stokis ea?

    ok la....singgah kembali ni...

    hehe, tnye sikit, dah join

    http://nonasani.blogspot.my/2015/10/fuyooo-ggiveaway-by-mama-darwiish.html

    ?? jom lah join sekaki, mne tahu rezeki dapat....kan

    ReplyDelete
  2. Dah lama berminat nak join powergold ni kumpul emas...

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (74) kisah aku (69) review (62) info (59) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)