BERMADUKAH AKU???

by - August 27, 2015

BERMADUKAH AKU???


Assalammualaikum Dunia...

Gambar yang mungkin mengundang kontroversi.. perghhh kontroversi sangattt hokayyy... mana tak nya.. pagi tadi review komen daripada rakan-rakan alam maya, mata tergamam membaca satu komen ni... hahahaha... 


bermadu, tiga lalat, kontroversi


Hahahaha..(sambung gelak balik), tersenyum senyum kite mase bace komen ni.. meh kite nak merungkaikan (cheewahh giteew) persoalan yang bermain-main di minda blogger Tiga Lalat atau juge rakan-rakan maya yang lain... YUP, KITE "BERMADU"..krik krik..hah, jangan salah faham ey.. maksud ber"MADU" disini ialah kite berkongsi kasih dengan Bonde terchenta giteww..dan lelaki itu adalah Ayahanda kite... hihihi.. 

Haish, terfikir pulak, adakah Emak kite nampak mude atau kite yang nampak tua ni??...hhahaahahaha...

Harap dengan kehadiran entri ini dapat merungkai segala persoalan yang bermain dibenak fikiran anda-anda... (fefeeling retiss giteww)..hihihi

Wassalam

You May Also Like

27 Luahan Hearty

  1. hehhehe.. kalo org tak tahu mmg salah anggapan kan...

    ReplyDelete
  2. nak tanya gak sebenarnya, tapi segan..hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha....soklan wak 3lalat mmg suka tya bab bermadu tuhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. soklan panas ala2 melodi..hahaha

      Delete
  4. Hehehe...bila dah diperjelaskan..tiada lagi persoalan..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. memang emak nampak muda lah...tahniah Emak..hahhah

    ReplyDelete
  6. memang nak tanya ..tapi bimbang terasa...sory tau akak salah sangka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala takpe kak.. tak tanya tak tau kan.. hihihi..

      Delete
  7. Biasalah awk.. Kadang2 disebabkan satu gambar je mcm2 org bersangka tak baik drpd bersangka baik. But its look like your father look younger kannnn hehehe

    ReplyDelete
  8. hahaha..! kite pon pikir benda yg sama :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Yeke..nape tak bagitau awal2... hhahaahaha...

      Delete
  9. Hahaha! Memang gambar ni mengundang kontroversi. Kikiki~ (VitaminSuci)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Wak tak komen, tak tau pun gambo ni penuh kontrobasi..kihkihkih

      Delete
  10. Replies
    1. Emak kite yg sebelah kanan Ayah tu.. hehehe

      Delete
  11. salam cik kak mastura tuu, cuba kak tenok bukan wak sorang je yg berwasangka begitu kann., harhar2

    tp masih x menjawab 1 lg persoalan .. yg mana satu emak yg mana satu cik kak nih? hrmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..adeh wak ni.. nampak no kite ni dah tua kan..hahahaha.. Emak kite yg sebelah kanan Ayah tu.. hehehe

      p/s : kite belum kawen lagi lah Wak..Hahahaha...

      Delete
  12. yg kawen ke blom kawen ke tu wak blom nak tanye lagi yee., hikhik2

    timekaseh atas pencerahan ., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sebelom wak tanye, kite dh tolong jwbkan..hihi..
      ok..sesame.. :)

      Delete
  13. Hahahaha.. Akhirnyaada juga yang bertanya..ahha.. Along sendiri tertanya-tanya dulu..Tapi, xxd la sampai nak buat SPEKULASI macam tu. Ada terfikir juga MUSTAHIL, sebab KAK MAS kan masih SINGLE. Hehehe...

    ReplyDelete
  14. nasib dah kenal Mas kat EFG... kalau tak, mungkin tertanya-tanya juga... hehheehhee... ;)

    benarlah, sekeping gambar mengundang seribu makna... ;)

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (70) kisah aku (67) info (57) review (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)