FENOMENA SELEPAS TRAGEDI IBU DI TELAN ESKALATOR

by - July 30, 2015


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

IBU DITELAN ESKALATOR

Beberapa hari lepas kita dikejutkan dengan berita Ibu ditelan eskalator di China.. Macam mana agaknya keadaan dalam eskalator tu kan.. Wallahualam..


IBU DI TELAN ESKALATOR, China

Terus terang cakap lepas melihat berita berkenaan tragedi Ibu ditelan eskalator ini, MD jadi cuak dan ngeri untuk menggunakan eskalator.. tapi nak buat macam mana kan, nak pergi kerja memang kena lalu situ..huhu.. tiap kali sampai di eskalator, mulalah fikiran menerawang memikirkan benda negatif...atoiyai.. kadang-kadang minda luar sedar telah menyebabkan MD melangkah besar dan umpama melompat agar tidak melalui bahagian seperti yang dipijak Ibu itu.. hohoho


Ingatkan MD sahaja berperasaan begitu, rupanya tragedi ini juga telah mendatangkan kegusaran dan kerisauan dihati ramai orang untuk menggunakan eskalator terutama di China... Tengok lah macam mana aksi mereka...

IBU DI TELAN ESKALATOR, pengunjung, eskalator

Apapun kena fikir yang baik-baik sahaja agar yang datang pun akan baik-baik juga... AMIN..


Wassalam...


CLICK HERE >>>>>>> PANDUAN MEMASAK NASI ARAB

You May Also Like

8 Luahan Hearty

  1. memang ngeri tgk video tu..cian anak dia tgk mak dia ditelan esklator di dpn mata..tu lg sayu..

    ReplyDelete
  2. Ada nampak video tu tapi tak sanggup nak tengok...

    ReplyDelete
  3. kan.tak dpt.nk bygkan selalu dgr kain tersamgkut la apa.tp ini ditelan.adoii seriau
    smga kita semua di bawah lindunganNya aamiin

    ReplyDelete
  4. Benda nie berlaku akibat kecuaian and pandang ringan terhadap keselamatan di tempat awam.. Hurm.. KTC pun ngeri jugak bila fikir pasal nie. Malang tidak berbau.. Apa apa pun, kena sentiasa hati hati...

    ReplyDelete
  5. kena selalu beringat terutama bila dgn anak-anak...minta dijauhkan dari kita semua..

    ReplyDelete
  6. menakutkan...
    minta jauh la malapetaka gitu kat kita ekk...

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (74) kisah aku (69) review (62) info (59) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)