ZALORA MEMANG TERBAIK

by - June 03, 2015


Assalammualaikum & Selamat Petang...


Zalora memang "awesome" ... Wah apa yang Zalora dah buat sampai MD cakap macam itu ek???  ...
Hah ingat lagi tak, minggu lepaskan dapat voucher RM100.00 kan dari Zalora... klik sini... lepas itu terus guna voucher tu... Eksaited sangat bak ang..hehehe



 KASUT ZALORA, HANDBAG TERKINI ZALORA, ZALORA

Disebabkan kasut sedia ada ni dah terkopak kulit, makanya MD mencari kasut baru...hihihi... pilih brand Sentini dan yang selesa... alang-alang boleh buat raya sekali.. hehehe ... 

Baki voucher MD belikan handbag untuk Mak... Hadiah hari lahir + boleh buat pergi belajar... harapnya Mak suka yer... :)


Order hari Jumaat lebih kurang pukul 4 petang tup tup Isnin pagi sampai dah dekat ofis... pukul 10pagi pulak...


Serius terkejut sebab perkhidmatan Zalora sangat "awesome"... pantas, cepat dan bertenaga...


PERKHIDMATAN TERBAIK, KASUT ZALORA MURAH
ZALORA HANYA DIHUJUNG JARI ANDA

HADIAH UNTUK MAK


COMFY WEDGES, KASUT RAYA
COMFY WEDGES


Alhamdulillah memang berbaloi dan puas hati sangat sangat... Terima Kasih Zalora...


Wassalam


You May Also Like

6 Luahan Hearty

  1. Amboi cantiknyerrrr.....!!!

    ReplyDelete
  2. Nak juga voucherrrrrrrr

    ReplyDelete
  3. berkenan pulak tengok handbag mak MD tu, wedges pon menarik jugak :D

    ReplyDelete
  4. cepatnya dia punyer servies

    ReplyDelete
  5. perghhh lawa kasut tu! haha

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (71) kisah aku (67) review (58) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)