UNDANGAN KE PELAMIN FANTASIA

by - June 16, 2015


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


PELAMIN FANTASIA

Hari sabtu lepas telah berlangsung majlis ijab & qabul serta walimatuurus juara Pelamin Fantasia iaitu Syawal & Fiqa... Tahniah untuk mereka.. moga kekal ke akhir hayat..

MD juga tidak ketinggalan mendapat undangan ke majlis raikan cinta kedua mempelai ini... pagi Sabtu 13 Jun 2015, salah seorang bff MD telefon ajak teman dia pergi majlis ni tapi disebabkan tengah demam, terpaksa tolak..huhuhu

Korang nak tau macam mana dia boleh dapat undangan ni??.. dia tebus je dekat astro kalau ada event event yang menarik... syokk sangat..

pelamin fantasia, astro,  undangan

penyanyi kun anta




Wassalam







You May Also Like

4 Luahan Hearty

  1. amboii mamas.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh dan sihat2 selalu..

    ReplyDelete
  3. JOM KE BUFFET RAMADHAN IDFR, KL HANYA RM45/SEORANG

    http://faridaredbellas.blogspot.com/2015/06/buffet-ramadhan-hanya-rm45person-di.html

    ReplyDelete
  4. alaaa MD x de rezeki lah tu demam

    ReplyDelete

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (71) review (65) info (62) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)