BUFFET RAMADHAN DI BANGI GOLF RESORT

by - June 17, 2015



Assalammualaikum & Selamat Sejahtera...

Bila Ramadhan bakal menjelang, mula lah otak ni ligat memikir menu berbuka puasa apa yang best dan dekat mana???.. hehehe.. 

Cerita pasal berbuka puasa ni, (opss puasa belum lagi, semangat dah cerita pasal berbuka puasa..hihi).. haritu jalan-jalan dekat blog irrayyan.com, pastu baca lah entri tentang berbuka puasa/buffet Ramadhan di Bangi Golf Resort.. Mak ai, baru baca saja dan tengok gambar dah tertarik dengan menu menu yang disajikan..semua nampak sedap-sedap dan harga pun berpatutan.. pergh cerita pasal makan pukul 4.00pagi ni membuatkan perut den berkeroncong lagu dondang sayang..hihi..

Tapi kan dalam banyak banyak menu di BGR ni , yang paling menaikkan nafsu MD haruslah kambing goleknya.. nak tau kenapa??.. tengok ni..





kambing golek, menu buffet di bangi golf resort, bangi
Kambing Golek yang terlajak sedap dan segar

kambing golek paling sedap, menu berbuka puasa
Nampak tak nampak tak, hasil digolek golekkan kambing ni..memang menggiurkan..

menu ala kampung yang sedap, buffet ramadhan, menu berbuka
Ni antara menu lain yang disediakan..ala ala kampung
Dessert pun banyak yang sedap-sedap... nak tau info lebih lanjut meh klik sini >>>>>> DESSERT RAMADHAN DI BANGI GOLF RESORT<<<<<

Dek kerana dah tergugat baca entri ni dekat blog irrayyan.com, In-sha-ALLAH, jika berkesempatan MD nak paksa Si Sugary Syura bawa pergi berbuka dekat sini..bolehkan bff??..hehe

Korang pun kalau nak tau lebih lanjut boleh tengok dekat sini >>>>> BERBUKA PUASA / BUFFET RAMADHAN DI BANGI GOLF RESORT <<<<<<

Wassalam..
















You May Also Like

3 Luahan Hearty

Categories

giveaway (74) resepi (72) kisah aku (67) review (60) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)