KISAH SAILORMOON

by - May 26, 2015

Assalammualaikum & Selamat Tengahari


Tadi pagi buka telegram KOPTIAM EFG, ternampak PapaG dah tukar DP gambar   Sailormoon terus teringat kisah silam dahulu kala masa belajar kat Uitm Sarawak...

Begini kisahnya....
Disuatu malam yang hening KH & bff keluar untuk pergi ke kedai runcit untuk membeli barang keperluan harian... Dalam perjalanan tu, sambil sambil borak pandang ke langit ternampak bulan penuh...

Disebabkan terlalu teruja nampak bulan dan disebabkan ceteknya pengetahuan agama, dengan bangganya KH melaungkan "dengan kuasa bulan akan menghukummu".. sambil buat gaya ala ala Sailormoon....hoho

Apa jadi lepas itu???... makanya dengan kuasa ALLAH, tak sampai beberapa saat lepas KH cakap terus terguling guling jatuh atas jalan tar... hah padan muka mak noks...ini makannya kalau cakap sebarangan...hahaha..

Balik semenanjung cerita dekat mak, apalagi kena ceramah agama terus... Mak kata bulan mana berkuasa... yang berkuasa kan ALLAH...  Ok memang serik dah... Semua ni salah mulut yang takde insurans... Cakap main lepas je...


Bila ingat balik terasa jahilnya masa tu..  sob sob..


Wassalam

You May Also Like

12 Luahan Hearty

  1. hahaha.. tak pernah tau pon citer niiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ni cerita sensasi :p

      Delete
    2. hahaha..sbb tak pernah cerita pon..

      Delete
  2. bahaya, tergolek2 tu... hahahahahhaa... anyways i said pokkemon shinka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn carut kat sini kh ahhaha

      Delete
    2. hah?? pokkemon shinka??apakah??

      Delete
  3. hehehe tk tau tak tau huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha sentap mak nak last sekali :p

    ReplyDelete
  5. hihi..awatnye KC plak nak sentap ni..takmo takmo

    ReplyDelete
  6. Along baru baca... Ahahaha...nak tumpang gelak...

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (72) kisah aku (67) review (60) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)