KISAH SAILORMOON

May 26, 2015

Assalammualaikum & Selamat TengahariTadi pagi buka telegram KOPTIAM EFG, ternampak PapaG dah tukar DP gambar   Sailormoon terus teringat kisah silam dahulu kala masa belajar kat Uitm Sarawak...


Begini kisahnya....Disuatu malam yang hening MD & bff keluar untuk pergi ke kedai runcit untuk membeli barang keperluan harian... Dalam perjalanan tu, sambil sambil borak pandang ke langit ternampak bulan penuh...

Disebabkan terlalu teruja nampak bulan dan disebabkan ceteknya pengetahuan agama, dengan bangganya MD melaungkan "dengan kuasa bulan akan menghukummu".. sambil buat gaya ala ala Sailormoon....hoho

Apa jadi lepas itu???... makanya dengan kuasa ALLAH, tak sampai beberapa saat lepas MD cakap terus terguling guling jatuh atas jalan tar... hah padan muka mak noks...ini makannya kalau cakap sebarangan...hahaha..

Balik semenanjung cerita dekat mak, apalagi kena ceramah agama terus... Mak kata bulan mana berkuasa... yang berkuasa kan ALLAH...  Ok memang serik dah... Semua ni salah mulut yang takde insurans... Cakap main lepas je...


Bila ingat balik terasa jahilnya masa tu..  sob sob..


Wassalam

You Might Also Like

12 Luahan Hearty

  1. hahaha.. tak pernah tau pon citer niiii..

    ReplyDelete
  2. bahaya, tergolek2 tu... hahahahahhaa... anyways i said pokkemon shinka!

    ReplyDelete
  3. hehehe tk tau tak tau huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha sentap mak nak last sekali :p

    ReplyDelete
  5. hihi..awatnye KC plak nak sentap ni..takmo takmo

    ReplyDelete
  6. Along baru baca... Ahahaha...nak tumpang gelak...

    ReplyDelete

setTimeout("ga('send','event','Profitable Engagement','time on page more than 3 minutes')",180000);