~ACTUALLY HE'S MY NEPHEW-PART 4~

February 10, 2015



Assalammualaikum dan Selamat Pagi Dunia...Lama dah tak cerita pasal dak tecik ni.. Diam tak diam, shut up not shut up, dah 1 tahun 5 bulan dia lahir.. ALHAMDULILLAH..Terima Kasih Ya ALLAH atas kurniaan ini.. ^_^ ..


Macam-macam ragam sekarang ni.. kalau kena marah, dia marah kita balik..sadis betol..huhu..
Ada sekali tu tengah-tengah dia jalan lalu sebelah MD, leh dia tampaq pipi Mokde yang chomel n gebuss ni...mata tak pandang kite pon...muka tak bersalah langsung...hamboi nakk, balas dendam nampak..hohoho..

Satu perangai dia yang MD tak paham..bila bagi mainan betol-betol tak nak maen..paling lama boleh bertahan pon dalam 10minit..yang sibuk dia nak main yang orang tak bagi main..alahai anakkk..hoho..


permainan tarik upih moden
Nak maen tarik upih takde, main tolak gabus je r... hihi

eee..Masamnyee...

Dah besar nanti saya nak jadi Mc Gyver.. 

Cukup setakat ni dulu...hehehe..


Wassalam... ^_^

You Might Also Like

0 Luahan Hearty

setTimeout("ga('send','event','Profitable Engagement','time on page more than 3 minutes')",180000);