~ACTUALLY HE'S MY NEPHEW-PART 4~

by - February 10, 2015


Assalammualaikum & Selamat Pagi Dunia...

Lama dah tak citer sal dak tecik ni.. Diam tak diam, shut up not shut up, dah 1 tahun 5 bulan dia lahir.. ALHAMDULILLAH..Terima Kasih Ya ALLAH atas kurniaan ini.. ^_^ ..

Macam-macam ragam sekarang ni.. kalau kena marah, dia marah kite balik..sadis betol..huhu..
Ade sekali tu tengah-tengah dia jalan lalu sebelah aku, leh dia tampaq pipi mak yg chomel n gebuss ni...mate tak pandang kite pon...muke tak bersalah langsung...hamboi nakk, balas dendam nampak..hoho..
Satu perangai dia yg aku tak paham..bile bagi mainan betol2 tak nak maen..paling lama leh bertahan pon dalam 10minit..yang sibuk dia nak maen yang orang tak bagi maen..alahai anakkk..hoho..


Nak maen tarik upih takde, main tolak gabus je r... hihi

eee..Masamnyee...

Dah besar nanti saya nak jadi Mc Gyver.. 

fefeeling tgah dengo lagu..hihi..



Cukup setakat ni dulu..nanti sambung laen ey...hehehe..

Wassalam... ^_^

You May Also Like

0 Luahan Hearty

Categories

giveaway (74) resepi (71) kisah aku (67) review (58) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)