TIPS CEGAH BOROS

by - December 23, 2015

TIPS CEGAH BOROS

tips cegah boros, powergold, taukeemas.com. satugramsebulan.com, kebaikan simpan emas
google
Assalammualaikum Dunia...

Tahukah anda?

"Ubat penyakit BOROS adalah dengan SIMPAN EMAS!"



Kepada pemboros tu baca ni

Lawan kepada perkataan BOROS adalah
SIMPAN. Menyimpan adalah satu amalan yg mulia dimana para penyimpan itu tahu dan sedar akan kepentingan menyimpan untuk masa depan..


Konsep simpan emas ini sama macam kita simpan duit setiap bulan, banyak cabaran sebenarnya kalau kita simpan duit ni, sebab kita dipengaruhi oleh 'ANGKA' duit itu berbanding kita simpan emas.

Contoh
Kita simpan duit RM200 sebulan, cukup setahun dah RM2400..Wow banyaknya
...dah 4 angka kan maka emosi dan nafsu kita boleh tergugat!.. Nak beli itu lah nak beli inilah...lagi-lagi bilaada promosi akhir tahun!..hahaha..

Masa tu dalam kepala dah set...beli sikit je, nanti boleh ganti balik! Haaa nampak tak? Nampak tak? Permainan dia disitu...


Masalah bertambah bila duit tu kita simpan dalam bank, dengan zaman berteknologi sekarang, membeli secara online bukan sesuatu yang susah untuk dilakukan...so memang ramai yang kecundang termasuklah diri ini...

Oleh itu, bagi mereka yang kaki boros dan pantang nampak sales, tips dan penawar paling mujarab adalah dengan menukarkan simpanan duit kita kepada simpanan LOGAM EMAS..**blink blink gitu**.. :).

Emas ni unik, sesiapa pun tidak boleh nafikan ia bernilai sepanjang zaman malah penyimpan nilai yang terbaik disamping emas ni ada aura magnetik untuk kita terus membeli tanpa mengira turun naik harganya... 


Sebagai penyelesaian kepada penyakit boros yang ade dalam diri ni, MD pun telah menukarkan dari konsep simpan duit RM200 setiap bulan kepada konsep beli suku (1/4) dinar dan simpan sendiri atau simpan di Ar-Rahnu...cukup setahun simpanan emas MD akan ada dalam 12gram (angka gram simpanan masih kecil atau sedikit dan perlu diperkukuhkan).. Jika dinilaikan dalam bentuk Ringgit Malaysia akan jadi lebih tinggi lagi jumlahnya...

So, sesiapa yang berminat nak mencegah diri dari ke'BOROS'an, meh hubungi MD untuk beli emas... hehehe..

Moga Kejayaan Selalu Buat Anda!

#1GRAM1BULAN1KELUARGA
#TAUKEEMASDOTCOM
#SATUGRAMSEBULANDOTCOM

Berminat?? Hubungi 0136078305 untuk pertanyaan mengenai Emas & Powergold.. :)

Wassalam


You May Also Like

0 Luahan Hearty

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (71) review (65) info (62) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)