RESTOREN RAYYAN BURGER BAKAR SEKSYEN 15 SHAH ALAM

by - December 28, 2015

RESTOREN RAYYAN BURGER BAKAR SEKSYEN 15 SHAH ALAM

rayyan burger bakar, tempat makan western di shah alam, harga, menu, grilled lamb chop, homemade burger
GOOGLE
Assalammualaikum Dunia...
Selasa minggu lepas, MD cuti sebab nak settlekan agreement pertukaran ke Ujrah (ENTRI AKAN DATANG)...

Pagi tu sebelum keluar rumah dah plan nak lunch dekat Rayyan Burger Bakar...hehehe..ngidam I alls.. Lepas settled dekat PTPTN, singgah  Masjid Negeri nak amek Mak habes kelas... kebetulan ade jamuan diorang sediakan, Mak suruh makan dulu... MD cakaplah dekat Mak "kitorang nak makan dekat rayyan burger bakar"... Mak jawab " ape tengah tengahari makan burger?".. hhahahahaha... 

Tapi kitorang layan gak lah makan dekat Masjid Negeri.. sian Mak beriya mengajakkan..huhuhu.. ade bihun sup, nasi ayam, nasi lemak, kuih muih dan macam-macam lagi.. mase Mak tengah amek makanan tu boleh pulak anak buah sorang ni nampak taman permainan mini.. teruslah tarik tangan MD sambil merengek rengek nak pi main kat situ... layankan je lah...hahahaha... bagus betul pengurusan Masjid Negeri, diorang nak galakkan para Ibu mai mengaji dekat Masjid, siap sediakan taman permainan untuk anak-anak taknak bagi anak-anak bosan.. :)

taman permainan mini dalam masjid negeri


taman permainan mini dalam masjid negeri
goyang plak gambau Mokde amek ni..huhuhu

Lebih kurang 30minit dekat Masjid Negeri, kitorang pun bergerak ke Restoren Rayyan Burger Bakar... tasabar tasabar...hihihi... Yang bestnye, mase dalam kereta, Mak suap Uwais makan roti canai.. tengah-tengah sedap dia makan tu, nampak je signboard Rayyan Burger Bakar terus luahkan roti canai dalam mulut sambil cakap "Eh Rayyan Burger Bakar"... hahahhaha..bertuah lah nak oiiii...

TEMPAT MAKAN WESTERN DI SHAH ALAM

Uwais dengan Ibu order set Nasi Ala Kepci - RM 10.00

Sebelum makan bace doa dulu... :)

Sebelum makan bace doa dulu... :)

Ibu nak posing tapi Uwais dah tasabar nak makan..hehehehe

Dah dah lettew Mokde amek gambar Uwais.. hahaha

"Aish nak!!".. hahahaha

rayyan burger bakar, tempat makan western di shah alam, harga, menu, grilled lamb chop, homemade burger
Mokde share dengan Ibu Uwais,  Order Mix Dee + Chic + Kambing Burger - RM 23.00

rayyan burger bakar, tempat makan western di shah alam, harga, menu, grilled lamb chop, homemade burger
Mak Tok order Grilled Lamb Chop - RM 17.00
Alhamdulillah, rasenye memang berbaloi dengan harga... kalau tanya pada MD, memang kena lah dengan tekak.. Mak pun kate lamb chop nya sedap bangett...sampai ke malam terase kenyangnya..MD bagi 5bintang...hihihi... hokay, next time boleh try menu laen plak... nyummy nyummy.. 

Wassalam

You May Also Like

1 Luahan Hearty

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (72) review (66) info (64) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)