3 TABIAT LELAKI YANG TIDAK DIGEMARI WANITA

by - August 13, 2015


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

TABIAT LELAKI YANG TIDAK DIGEMARI WANITA

1. Basuh baju tapi tak sidai-sidai

Daripada pemerhatian kite, orang lelaki ni diorang rajin basuh baju.. ye r,guna mesin basuh je kan..campak-campak dalam mesin, masuk sabun terus putar... bila mesin mati boleh pulak buat tak tau.. esok lusa tulat baru disidainya baju-baju tu... pastu baju semua bau terkempam boleh pulak dipakainya...hohohoho

2. Botol Air dalam peti sejuk dah kosong tapi tak nak keluarkan

Suka minum air dalam peti tapi tak nak isi balik.. sudahlah tak nak isi balik, bawak keluar pun tidak.. makanan bawah tudung saji pun macam tu.. ye ye lah kite ingat ada makanan bawah tudung saji, bukak-bukak yang ada mangkuk kosong je.. haiyakkk...


3. Masak tapi  kuali periuk belanga belangkas tak basuh

Ni satu lagi perangai lelaki yang membuatkan mata kite berbulu-bulu je menengoknya... beria memasak, sudahlah berkecah satu dapur, segala perkakas terkeluar, akhirnya bila sudah masak, tinggal pontang je macam tu... besar kecik besar kecik je kite rasa... hahahahaha..


Ok, ni antara tabiat kaum adam yang wanita tak suka mengikut persepsi MD.. ampun maaf dipinta andai ada yang terasa.. harap dalam kehidupan berkeluarga ni sangat sangat lah perlu hidup bertoleransi, bekerjasama dan tolong menolong.. Jangan ingat mak-mak kita tu suri rumah jadi kita boleh buat sesuka hati kita.. Hulurkan tangan ringan kan beban..

Wassalam

You May Also Like

7 Luahan Hearty

  1. Eh macam terkena juga laa :(

    ReplyDelete
  2. hikhik..btul tu!mmg betul! tapi perempuan pun hade jugak mas...pernah jumpa..hahaha..

    ReplyDelete
  3. memang KG tak suka..tapi ada juga pemmpuan yang malas tau...

    ReplyDelete
  4. hahahaha..3-3 tu macam betul sangat.. hahahahahhaa.. kenapa betul ni.. kenapa? hish..nak share kat asben kita la..

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (70) kisah aku (67) info (57) review (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)