MINUMAN YOGURT STRAWBERI MARIGOLD

by - June 06, 2015


Assalammualaikum & Selamat Pagi....


Selamat berhujung minggu.... 

Minuman Yogurt Strawberi Marigold sangat sesuai diminum untuk melancarkan sistem pencernaan... Rasanya yang sedap dan tidak rasa basi telah membuatkan MD jatuh hati dengan Minuman Yogurt Strawberi Marigold ini...

Marigold, yogurt, minuman kultur, pencernaan
Sesuai diminum pada bila bila masa




Alkisahnya begini, tahun lepas (tak ingat bulan berapa), duduk lah mengadu dekat si Irah Yahya yang MD ada masalah tuttt... Lepastu dia sarankan Minuman Yogurt ni... Mula-mula memang bantah keras kerasan... macam macam alasan yang kita bagi... Bila setiap hari disogokkan dengan kebaikan minuman ni, akhirnya pergi beli... tak salah mencubakan.. 

Hah kan, pertama kali minum terus jatuh cinta... Sedap rupanya disamping ia membantu dalam sistem pelawasan... Alhamdulillah... kenapa selama ni rasa basi??.. hihihi.. Ayok, ketagih pulak dah... hehehe..

Jadi, kepada sesiapa yang mempunyai masalah pelawasan boleh cuba minum Minuman Yogurt Strawberi Marigold ni... In sha ALLAH...


**suka beli dekat speedmart sebab harganya lebih murah dari tempat lain... 


Wassalam



You May Also Like

5 Luahan Hearty

  1. Sedap tak Mas...boleh try ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kak efa..serius sdap.. hehe.. tapi perisa strawberi ni je r..yg laen tak suke..hehe

      Delete
  2. Mas..ko memang tak minum eh dulu? Ingat sepet jerr.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a,ah tak syu..ingt g pergi kilang yakult kan aku tak minum..hihi

      Delete
  3. bagus juga ek yogurt ni..dayah x berapa minat sebab masam..huhu

    ReplyDelete

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (71) review (65) info (62) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)