RESEPI PISANG GORENG TERLAJAK SIMPLE

by - May 27, 2015

Assalammualaikum & Selamat Petang....

Harini nak kongsikan dengan pembaca semua resepi pisang goreng terlajakkkkkk mudah, senang dan pantas... Memang sangat-sangat menjimatkan masa bagi ibu-ibu bekerjaya....


pisang goreng simple, terlajak laris, mudah
Resepi Pisang Goreng

Hah, mudahkan... Hanya perlu sediakan pisang sahaja okay...hihihi.. tergelak guling guling bila kawan pejabat tunjuk kan dekat KH.. apalagi terus dapat idea nak tulis entri... hehehe.. Adeh lah adik oi.. awat ang kreatif sangat lahai jawab lagu ni... hahaha....

Jangan marah na... gurau petang rabu je + bosan sebab tak bawa telefon...hohoho... Ni lagi satu masalah KH, bulan ni saja dah 2 kali lupa bawa telefon... faktor penuaan semakin ketara..kahkahkah... memang balik nanti beriban lah whatsapp + telegram... huargghhhhh... Rindunya lahai dengan kakak-kakak + adik-adik EFG... maaf na tak dapat join harini... semoga kalian hidup dalam kedamaian.. ekekekek...


Wassalam


You May Also Like

6 Luahan Hearty

  1. haha....bijak..bijak...
    #clickclicknufnang

    ReplyDelete
  2. Hahaha ..pisang ..goreng ..aduhai simple sungguh

    ReplyDelete
  3. hahahaha dah baca kat wasap group jgk..hehehe

    ReplyDelete
  4. hahahah...resepi paling mudah ni

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (72) kisah aku (67) review (60) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)