AKHIRNYA CPUV PERTAMA MELEKAT

by - May 18, 2015


Assalammualaikum & Selamat Malam...


Sebelum tidur tadi tiba tiba teringat dah lama KH tak jengah Encik Nuffnang .... Apa agaknya khabar diakan...  Dalam keadaan separa sedar terus capai telefon pintar...

Buka buka, klik dekat "earning" sekali terkejut tahap cipanzi ... Mana taknya, buat julung julung kali CPUV melekat... terus segar bugar mata yang hampir layu tadi..hoho.. ALHAMDULILLAH YA ALLAH... terima kasih Nuffnang kerana sudi bagi peluang kat KH merasai CPUV...


CPUV, NUFFNANG


Perasaan masa tu ALLAH saja yang tau... suka semacam... terus "screenshot" dan whatsapp ke sahabat sejati aka Sugary Syura  sehidup semati ... chewaahhh.. sehidup semati ke??... hehe.. Dia terangkan  apa yang KH perlu buat seterusnya...



Akhir kata, KH harap agar CPUV ni melekat lama kat situ... Terima Kasih Nuffnang atas  atas peluang ini dan terima kasih Sugary Syura & ExchangeFeedGroup  atas tunjuk ajar dari kalian semua.. Tanpa anda siapalah saya.. ALHAMDULILLAH YA ALLAH..


WASSALAM






You May Also Like

17 Luahan Hearty

  1. Congratulationn Mass. I'm so proud of you =)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Lepas ni lagi banyaklah CPUV baru masuk :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kak Mas! ni kita ngah tnggu cpuv untuk domain baru lak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah tiada cpuv melekat

      Delete
  4. congrats my mistress... tapi berhati2 sebab kalau tak keep up trafik selalu memang lepas ni bukan aja CPUV, CPC pun payah nak masuk kalau trafik dah kurang... ( macam saya.. huuuuu... ;(.... ) Keep it up!

    ReplyDelete
  5. yeay, Tahniah Mas, tingkatkan uv supaya earning berganda2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah kak ana bagi tips ni...semoga berjaya kak mas

      Delete
  6. tahniah mas..khaty singgah sini

    ReplyDelete
  7. anajingga ada tips x nak up uv selain anjur GA dan BW?

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah...lelama nanti makin bertambah

    ReplyDelete
  9. tahniah mas...akhirnya...

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (71) kisah aku (67) review (58) info (57) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)