TERAPI IRONMAN LYMPHATIC DRAINAGE DI DR M.A.D WELLNESS BAGUS UNTUK PENURUNAN BERAT BADAN DAN MENGURANGKAN SELULIT DEGIL

TERAPI IRONMAN LYMPHATIC DRAINAGE DI DR M.A.D WELLNESS BAGUS UNTUK PENURUNAN BERAT BADAN DAN MENGURANGKAN SELULIT DEGIL

Assalammualaikum Dunia... Ingat lagi tak bulan bulan Februari 2017 lepas MD ada membuat treatment PRP di Dr M.A.D Wellness >>> MANJAKAN DIRI DI DR M.A.D WELLNESS ... Sebenarnya masa tu MD bukan sahaja membuat treatment muka malah juga membuat treatment untuk menurunkan berat badan dan mengurangkan selulit degil pada bahagian-bahagian tertentu tubuh badan... Terapi ini dinamakan Ironman Lymphatic Drainage...


dr m.a.d wellness, ironman lymphatic drainage, cara mudah turunkan berat badan, lokasi
Suit Ironman yang digunakan MD. Kalau perasan pic last tu ironman suit dah kebasahan dek lelemak yang memecah...hehehe 


APA ITU IRONMAN LYMPHATIC DRAINAGE?

Lymphatic Drainage ialah sebuah urutan yang membantu merangsang sistem limfa dan menggalakkan aliran cecair limfa. Ianya mendorong limfa untuk mengalir keluar dari kawasan yang terjejas/tersekat ke kawasan yang beralir normal.

Dengan penggunaan kawalan microcomputer, Ironman Lymphatic Drainage Slimming Therapy adalah baik untuk penurunan berat badan dan mengurangkan selulit kerana ia meningkatkan peredaran darah dan saliran limfa, yang mana membantu untuk menyingkirkan toksin dan lebihan lemak. Selain itu, rawatan ini akan melicinkan kulit dengan mengurangkan benjolan dan ketulan selulit. Kebaikan lain termasuk menambah baik sistem saliran limfa dan aliran vena, penyingkiran toksin, melegakan kesakitan, membantu masalah trombosis dan meningkatkan vena varikos.

Sut Ironman (seperti gambar diatas) ini dibekalkan dengan tekanan di antara 100mmHg ke 120mmHg. Tekanan tersebut akan dipam ke sekitar sut melalui laluan yang direka khas. Dengan ini, korang akan terasa seperti urutan sebenar pada badan.


dr m.a.d wellness, ironman lymphatic drainage, cara mudah turunkan berat badan, lokasi
hihihi

Sut Ironman juga menggunakan teknologi inframerah jauh, dengan balutan sut yang juga memanaskan badan, lemak akan dipecahkan dan metabolisme lemak itu akan meningkat. Inframerah jauh juga meningkatkan peredaran darah dan nutrisi / pengangkutan oksigen yang berfungsi sama seperti teknik sauna kering. Ini mengakibatkan seluruh badan akan berasa segar dan bertenaga. Teknologi inframerah jauh tidak memanaskan permukaan badan. Sebaliknya, ia memanaskan baagian dalaman badan, 4 hingga 7 cm di bawah kulit. Ini adalah baik kerana disinilah tempat di mana lemak degil dan saluran darah utama berada.

Semasa menjalani terapi ini, Nurse yang bertugas akan memberi MD minum air masak beberapa kali dan selepas terapi ini MD dinasihatkan agar meminum air yang banyak kerana terapi ini akan mengakibatkan penyahhidratan dan pengeluaran peluh yang banyak.

Korang nak try???

Boleh klik link atau hubungi talian dibawah untuk appoinment...


FACEBOOK   : https://www.facebook.com/drmad.wellness/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/drmad.wellness/?hl=en
ALAMAT        : No. 12A-1, Jalan PJS 8/12 Sunway Mentari 46150 Petaling Jaya
TELEFON       : 03-5613 5328
HOTLINE       : 018 243 4328



Wassalam


TERAPI IRONMAN LYMPHATIC DRAINAGE DI DR M.A.D WELLNESS BAGUS UNTUK PENURUNAN BERAT BADAN DAN MENGURANGKAN SELULIT DEGIL TERAPI IRONMAN LYMPHATIC DRAINAGE DI DR M.A.D WELLNESS BAGUS UNTUK PENURUNAN BERAT BADAN DAN MENGURANGKAN SELULIT DEGIL Reviewed by MasturaDin on July 25, 2017 Rating: 5

2 comments:

  1. Akk pn lemak byk yg degil ni hehe..nk kene buat treatment gak

    ReplyDelete
  2. makin kuruslah badan sis lepas dah buat TERAPI IRONMAN. anyway, jemput join giveaway saya di link https://penselduabee.blogspot.my/2017/08/merdeka-giveaway-by-penselduabeeblogspo.html .Ada hadiah-hadiah yang menarik yang boleh dimenangi. Hadiah untuk top referral & top komentator pun ada juga....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.