WORDLESS : DEFINISI TENGOK TV BAGI KAUM IBU

by - August 19, 2015


DEFINISI TENGOK TV BAGI KAUM IBU



wordless, tv, mak, ibu, channel
Sumber FB

Wassalam...

You May Also Like

7 Luahan Hearty

  1. Yelah... org dah berusia ni kalau tengok tv mudah lena
    Tapi kakak pun sama tau (dah tualah ni hihi...)
    Kadang macam nak lelap sekejap masa iklan tapi sedar-sedar dah habis dah hihi...

    ReplyDelete
  2. Sama dgn mak cik mimie..bila tukar channel boleh pulak dia bgun ckp dia nk tgk cter tu..heheh

    ReplyDelete
  3. biasalah tu mas, dulu arwah makcik kak ana lagi kelakar, tengok tv terlelap, pastu bila sedar tanya apa sudah cite tadi..dan kak ana selalu jawab sudahnya tamat mak we haha :)

    ReplyDelete
  4. hahahahaha okay ni lawak. tapi mak kita x macam ni hehe

    ReplyDelete
  5. Kelakar laaaa... Ha Ha Ha....

    ReplyDelete
  6. ha ha ha aida sbg sorang ibu amat la terkena btg idung :)
    hu hu hu memang selalu ckp kat anak2 gini tau.

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (70) kisah aku (67) info (57) review (56) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)