PERBAHARUI CUKAI JALAN DENGAN MYEG

by - August 07, 2015

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera...

MUDAHNYA DENGAN MYEG

Sejak tahu menggunakan MYEG secara atas talian ni, segalanya menjadi mudah.. Hanya daftar di SINI dan anda akan dapat menyelesaikan masalah anda dalam masa yang sangat pantas... 

PERBAHARUI CUKAI JALAN, INSURAN KERETA DAN LESEN KERETA DENGAN MYEG

MD pun setiap tahun akan menggunakan perkhidmatan MYEG ni untuk perbaharui lesen kereta, insurans kereta dan cukai jalan.. tak perlu nak pergi beratur di JPJ atau pejabat pos.. memang jimat masa sangat-sangat hokay....



Yang paling seronoknya buat tengahari dalam pukul 1 lebih, pukul 4 petang runner MYEG dah terpacak dekat pejabat ni bawa sekali lesen @ cukai jalan... biasanya diorang akan mintak kad pengenalan dan cap jari untuk pengesahan diri .. canggih tak canggih nya zaman milenium ni.. makin lah bertambah-tambah lemak kite ni... hehehe



CUKAI JALAN, MYEG, INSURAN KERETA
MYEG 


Wassalam...


You May Also Like

2 Luahan Hearty

  1. wah mudah je guna myeg yek..tak penah guna myeg..

    ReplyDelete
  2. aida x guna myeg.
    call abg ipar.
    dia yg buat kan roadtax & insuran.
    tau tau da sampai umah :)

    ReplyDelete

Categories

giveaway (74) resepi (74) kisah aku (69) review (62) info (59) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)