MY HEART VERSI ARIZ FORTEEN & ZULIN AZIZ

by - August 12, 2015

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera...


Hai, wah semenjak dua menjak ni ter"jatuh cinta" pulak dekat dorang berdua ni Ariz Forteen + Zulin Aziz.... Hahaha, sanggup kite stalk instagram dorang... alololo manisnya gula... Andai benar mereka bercinta, kite doakan semoga kekal ke akhir hayat... Aminn...

MY HEART VERSI ARIZ FORTEEN & ZULIN AZIZ

Nak tau tak dah berapa malam ni sebelum tidur mesti layan dorang nyanyi lagu ni.. terasa-rasa macam diri sendiri je kat tempat dorang.. hahaha.. perasan tahap dewa sungguh lah hai kite ni kan.. Apapun dorang memang best...Jom layan....




Wassalam



You May Also Like

1 Luahan Hearty

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (72) review (66) info (64) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)