MY HEART VERSI ARIZ FORTEEN & ZULIN AZIZ

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera...


Hai, wah semenjak dua menjak ni ter"jatuh cinta" pulak dekat dorang berdua ni Ariz Forteen + Zulin Aziz.... Hahaha, sanggup kite stalk instagram dorang... alololo manisnya gula... Andai benar mereka bercinta, kite doakan semoga kekal ke akhir hayat... Aminn...

MY HEART VERSI ARIZ FORTEEN & ZULIN AZIZ

Nak tau tak dah berapa malam ni sebelum tidur mesti layan dorang nyanyi lagu ni.. terasa-rasa macam diri sendiri je kat tempat dorang.. hahaha.. perasan tahap dewa sungguh lah hai kite ni kan.. Apapun dorang memang best...Jom layan....




Wassalam



MY HEART VERSI ARIZ FORTEEN & ZULIN AZIZ MY HEART VERSI ARIZ FORTEEN & ZULIN AZIZ Reviewed by MasturaDin on August 12, 2015 Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.