Burung kakak tua 'ditahan' polis kerana mencarut

by - August 20, 2015

Burung kakak tua 'ditahan' polis kerana mencarut

Burung kakak tua 'ditahan' polis kerana mencarut, astro awani, India
sumber :Astro Awani

Assalammualaikum Dunia...

Burung kakak tua "ditahan" polis kerana mencarut?????... wah terlebih pandai dan maju ke hadapan nampak nya burung kakak tua zaman milenium ni.. hehehe... 

Alkisahnya, seorang wanita tua di India telah membuat laporan polis tentang seekor burung kakak tua yang bernama Hariyal ni sebab si burung ni sering menghamburkan kata-kata kesat kepadanya... 


Aik, macam mana burung yang takde akal boleh cakap kata-kata kesat ek??.. ooo rupanya, tuan dia a.k.a Suresh yang mengajar burung kakak tua ni supaya mengeluarkan kata-kata yang tidak sopan dengan niat nak mendera emosi ibu tirinya a.k.a wanita tua a.k.a Janabai... 


Wanita itu memberitahu yang dia terpaksa menanggung rasa tidak selesa akibat perbuatan burung kakak tua itu selama 3 tahun... dan sudah tiga kali membuat laporan polis... Semua ini berpunca daripada masalah harta yang dialami mereka...


Burung kakak tua itu kini berada dalam jagaan Jabatan Hutan dan Hidupan Liar India. 

Sumber : Burung kakak tua 'ditahan' polis kerana mencarut

Wassalam

You May Also Like

6 Luahan Hearty

  1. sabar je la...mcm2 karenah manusia..... heehehee

    ReplyDelete
  2. aDOI LAAA MACAM MACAM ADOO

    ReplyDelete
  3. ha ha ha aida tgk dlm berita mlm tadi.
    kelakar betul.
    mak tiri tu da la tua, stress melampau agak nyer.
    pada aida, baik x bagi makan aje :) ha ha ha ha
    bagi org ke :)

    ReplyDelete

Categories

resepi (75) giveaway (74) kisah aku (72) review (66) info (64) POWERGOLD (28) nephew (15) tips (11)